Saturday 30 November 2013

bersabar

Aku tak tahu berapa lama aku harus bersabar dan bertahan lagi.Dah 2 hari haziz masih tak hubungi aku,aku tak tahu apa yang dia sedang buat.Macam-macam aku fikir buruk padanya dan hubungan aku.Sesungguhnya aku dah tak kuat dan dah tak boleh untuk bertahan lagi.Hati aku perit sangat2,memang salah aku sebab aku selalu kasi dia marah dan bingit.Haziz minta time off dengan aku sebab mungkin ini jalan yang terbaik untuk hubungan kami.Sesungguhnya ini dugaan berat dan perit yang harus ku lalui.Aku dah tak tahu nak buat macam mana lagi dengan hubungan aku,aku hanya perlu Allah untuk memberiku peluang dan petunjukku.Aku tahu Allah beriku ujian dan dugaan untukku agar aku kuat , sabar dan tabah untuk menghadapinya.Mak haziz minta aku bersabar dengan sikapnya tapi sampai bila.Sampai bila harus aku macam gini.Mungkin sekarang ini,dia tengah happy2 kat luar sana sendiri ataupun kawan2nya ataupun orang baru.Memang aku minta jauhkan semua keburukkan yang ada pada sekelilingku.Ya Allah berikanlah aku kesabaran untuk menempuh ujian. . kau pulangkan orang yang aku sayang.Sesungguhnya ujian yang kau berikkan adalah paling berat untukku..Masih bolehkah aku bersabar ? aku sayangkan hubungan ini,aku harus pertahankan hubungan ini.Ya Allah makbulkan doa ku ini..

B,ayg da tak sanggup lagi b. tak kuat nak hadapi ini semua,ibarat ayg hilang tulang rusuk ayg sendiri sekarang ini. B ,tolong hentikan ini semua. ayg da tak mampu lagi b. B ,maafkan ayg sebab selama ini ayg selalu kasi b marah2 . B ,maafkan ayg dari hujung rambut sampai ke hujung kaki b. B ,ayg tau b masih marah dan masih tak nak maafkan ayg..tapi tolong kasi ayg peluang lagi .

B,sesungguhnya ayg tak nak macam ini b.ayg nak hubungan kita macam dulu b.b tolong buang sifat pendendam b itu..Ayg sygkan hubungan kita dan B .cukup kisah silam semua b..itu da membuat ayg trauma sangat2 . B,ampunkan dosa2 ayg.

Ya Allah,makbulkan doa permintaan hambu ini..


Posted via Blogaway

No comments:

Post a Comment