Monday 2 December 2013

tak boleh nak cakap

Alhamdulillah akhirnya hubungan aku dan dia semakin pulih dan baik,aku hanya berharap semua keadaan akan baik semula seperti dahulu. Cuma aku takut pada haziz. Aku takut dia berubah hati dan masih mempunyai sikap yang dulu. Memang jodoh dan ajal maut semua di tangan Tuhan. Aku taknak pisang berbuah dua kali. Aku takut aku gagal nak ubahkan dia seperti mana mak dia nak. Aku tak tau berapa lama aku harus macam ini. Memang aku susah nak luahkan perasaan aku atau apa yang terpendam dalam hati aku ini pada dia .Ya Allah hanya engkau Maha Pengampun,Maha Pemurah,Maha Pengasih ,Sesungguhnya berikanlah aku ketabahan,kekuatan,kesabaran untuk tempuhi dugaan dari Mu. Hanya engkau yang boleh mengubahkan semuanya seperti dahulu. Hanya engkau yang boleh menjernihkan keadaan. Ya Allah,engkau lembutkanlah hati Mohamed Haziz Bin Mohamed Sani. Sejukkanlah hatinya ketika dia sedang dalam kemarahan. Engkau ampunilah dosa-dosa yang dia dah buat dari dulu hingga sekarang, Jauhilah semua keburukkan yang ada sekeliling dia, Jauhilah semua malapetaka n jauhilah orang-orang yang ingin musnahkan kehidupan haziz dan aku. Ya Allah, Engkau berikanlah kebahagiaan untuk hubungan kami.
Amin rabbil al amin .


Posted via Blogaway

No comments:

Post a Comment